CommentLover.Com
Sweet Comment @ CommentLover.

Saturday, August 28, 2010

'katak rushing"

aku bangun sahur ari ni..tibe2 aku teringat dengan rangkai kata 'katak rushing'...
aku bangga kali ni....tahun ini punye ramadan...aku x penah agi tinggal sahur...bgus2(puji diri sendiri)...hehehe

ok. berbalik kepada cerita 'katak rushing' tadi. boley dikatakan sume membe aku sudah terkena virus ni...mana tak nye asal kluar je perkataan 'rushing', mesti dorang dok bayang katak yang rushing





perkataan ni bermula ngan kawan aku la....die yang kemukakan perkataan ni...
masa tu kitorg duk lepak dalam bilik...duk citer pasal binatang2 ni..(x de keje btul kan)
kawan aku yang sorang ni memang jenis penggeli...
die cerite la pengalaman die masa kecik
"pada suatu hari, tengah die duk main basikal 4 roda. tibe2 ade seekor katak melompat- lompat depan die. die kate katak tu 'rushing2' (nak ke mana la oi katak tu)


mak cik ni rushing kan? maklumla dekat musim perayaan.. hehe..
Aku ngan membe aku sorang lagi terkekeh-kekeh ketawa. tak boleh bla bleh plak die kata katak tu rushing. kecik2 dah bleh dok bayang katak tu rushing.
rupa2 nya katak tu duk rushing sebab die kene kejar ngan ular...patut la nampak rushing...
hahaha
lepas tu kitorg citer kat membe2 lain...pahtu sume duk nganjing membe aku yang sorang ni...
duk nganjing die 'katak rushing'...hehehe

p/s: minta maaf ek nurul sebab duk citer pasal ni..
(rasa lucu plak)

No comments:

Post a Comment