CommentLover.Com
Sweet Comment @ CommentLover.

Thursday, November 10, 2011

Lain yang hendak dibuat..lain yang menjadi

Assalamualaikum..

di kala kebosanan yang melanda ni..tiba- tiba datang satu semangat yang berkobar- kobar..
niat di hati, tanamkan azam, tegakkan tiang...(aih..apa yang awak merepek tu??)

hehehe..ok straight to the point---->

Main point sebenarnya: semangat berkobar- berkobar nak siapkan assignment yang dah berlonggok- longgok yang boleh nak jadi ulat gonggok dah pun. cube bayangkan ulat gonggok yang terdiri daripada kepingan kertas yang berlonggok-longgok jadi ap ek?? hm..tak dapat nak bayangkan..mesti pelik giler..huhu

hah..kan dah start merepek tu...balik ke point asal: niat di hati memang ingin menyudahkan assignment..akan tetapi tangan ni tak semena-mena pergi click icon google chrome and laju je taip ..pahtu laju taip username dan masukkan password..tu dia..dah masuk blog la plak..

apabila dah masuk ke kawasan blogger, tiba-tiba semangat baru muncul!! nak repair blog yang usang ni..tengok la blog saya sekarang dah berwajah baru...rasa bangga sampai tergolek-golek..hehehe
memang dah lama pasang niat nak edit blog ni..tetapi masa memang jealous dengan saya ni..huhu

tinggal nak pasang header je..nanti ada masa lain la plak kot..huhu...kalau blog tak de header ibarat macam orang tak de kepala la pulak kan??(~scary...~)

Akhirnya, terbengkalai sudah assignment-assignment yang saya siapkan..InsyaAllah esok mungkin ada masa lagi..(buangkan tabiat bertangguh keje ni)..

Apa-apa pun doakan saya supaya cepat-cepatkan siapkan assignment ek!!




No comments:

Post a Comment