CommentLover.Com
Sweet Comment @ CommentLover.

Saturday, January 15, 2011

AKU TAK FAHAAAAMMMM!!!!!

AKU TAK FAHAM!!   AKU TAK FAHAM !! DAN AKU MEMANG TAK FAHAAAAMMMM!!!

ape yang ko tak faham hah??!!....makan penyepak sebijik kang nak????..macam orang gile plak die...
hehehe(sengih kerang busuk)...
hah yang ko sengih macam kerang busuk tu wat ape???!! citer la menda ape yang ko tak faham nye??


tak pasal2 je aku wat dialog hampeh kat atas tue....aku sekarang dalam keadaan yang geram taw...
mane tak geramnye..sebab AKU TAK FAHAM!..

aku tak faham la dengan seorang hamba Allah ni...ape la yang dia tak puas hati ngan aku ni....
apela yang mnyebabkan hati die sakit sangat bile berjumpa ngan aku ni..apelah kelebihan yang aku ade..
dahla aku ni muka pun tak berapa nak lawa, hidup plak dalam keadaan yang sederhana, nak kata pandai tak la pandai sangat, dah la sekarang ni dah macam OKU dah...asyik ke hulur ke hilir mengusung pelampung aku tu....tak de pelampung tak leh la den nak duduk...

tengok la betapa banyak nye kekurangan aku...tapi AKU TAK FAHAM betul ape yang hamba Allah ni betul2 tak puas hati ngan aku...ajak berbincang tak nak berbincang...asal jumpanya muncung mulut tu macam mulut buaya boleh ikat ngan tali rapia lagi...

susah betul kalau orang yang hati nya penuh dengan hasad dengki...memang susah segala-galanya...susah nak memaafkan orang, susah nak bertolak ansur, susah nak berfikiran positif dan susah semuanya lah..

tak de ape yang mampu aku buat...bak kata 1 ayat tu yang aku tak ingat ayat ke berapa dalam surah ape..yang berbunyi: selemah-lemah iman adalah dengan menghalang kemungkaran dengan hati...

dan aku berharap sangat hamba Allah ni memahami ayat dalam Al- Quran yang bermaksud:" menahanlah amarahnya dan memaafkan orang lain, sesungguhnya Allah menyintai orang yang berbuat kebaikan" lebih kurang gitu la ayat nye...

No comments:

Post a Comment