CommentLover.Com
Sweet Comment @ CommentLover.

Friday, January 14, 2011

moden vs jahiliyah????

Assalamualaikum....
hari ni nak wat short entry je sebab mata ni dah mengantuk sangat...tapi degil nak juga update blog.
bile kite renung2kan tajuk entry kite pada hari ni ek...mesti entry Islamik..ceh ceh konon islamik..tak de la islamik pun...just nak citer hari ni aku pegi talkshow yang diadakan di usm ni sempena Festival Kelestarian Islam (FesKI). Aku ade in charge dalam program kalau tak pergi memang tak bertanggungjawab la...

Talkshow ni bertajuk : Moden VS Jahiliyah...
pelbagai isu yang telah dibongkarkan pada malam ini, berkenaan ngan isu sosial, isu memperdagankan orang..dan pelbagai lagi..apa yang telah dibincangkan dalam talkshow ini mengatakan zaman moden semakin menjurus ke arah zaman jahiliyah dari pelbagai aspek..
ia sesuatu program yang sangat menarik dengan hujahan ahli- ahli panel yang cukup berpengalaman..rugi kalau sapa yang tak pegi tadi...
esok ade program ekspressi islam mahasiswi, aku in charge program ni jugak..moga2 ramai orang menceriakan majlis
k la sampai sini jelah coretan saya, dakwat pen dah nak abih ( bile plak aku menulis pakai pen)..hehehe

No comments:

Post a Comment