CommentLover.Com
Sweet Comment @ CommentLover.

Wednesday, January 12, 2011

benci!! benci!!benci!!

argh~!!!...
mood aku sekarang ni dalam keadaan yang sangat marah....
aku benci!benci! benci! ari ni.....aku benci dengan dm 3 iaitu desasiswa tempat aku tinggal..
ari ni boleh dikatakan hampir sehari suntuk aras kitorang blackout...argh~!!!

dah la pagi2 tadi ag dlm pukul 7 pagi dah blackout.....sampai la lepas asar baru ade elektrik...
sekarang ni dah pukul 1 pagi tibe2 takde elektrik....
macam pihak desasiswa wat kerja ni~!!! bengang aku!!!

dan nak bagitahu..perhatian kepada sesiapa2 yang bawak peralatan elektrik yang tak dibenarkan tu..lebih simpan je kat umah....tak payah sampai menyusahkan orang lain...disebabkan barang elektrik korang aras 3 ni asyik blackout je....

elakkan hidup menyusahkan orang lain...
p/s : kecik-kecik tak nak mampus, bila besar menyusahkan orang
       tak tahu la bile tua nanti tak nak mampus- mampus jugak...
(sekadar luahan hati semata-mata)
mood: very very angry..

No comments:

Post a Comment