CommentLover.Com
Sweet Comment @ CommentLover.

Wednesday, April 20, 2011

Adi PuTra duduk Sebelah aku...

Assalamualaikum...
Jeng..jeng..jeng...
Adiputra yang pelakon tu duduk sebelah aku masa dalam flight!! percaya x!!
x percaya( ada suara2 membangkang)...hish! percayala saya tak tipu punye...saya serius ni!
muka serius >~<..dah berkerut-kerut dahi wat muka serius..
copy dari google je
percaya x??...Tak percaya jugak..hm nak wat camne kan...kalau orang tak percaya wat apa nak citer kan? kan? kan?

Tapi aku tak kisah...tetap jugak nak citer..ni blog aku kan, bukannye blog korang.*wink *wink..

Ok la...sebenarnya bukan Adiputra pun duduk sebelah aku...tapi "Hadipura-pura"...akan- akan la tu kan?
Masa aku balik dari KB aka Kota Bharu ke KL aka Kuala Lumpur, aku naik flight...Kali ni first time aku balik guna Air Asia..not bad la..sebelum ni selalu naik Firefllyz ( your community airline)..Hang tengok sampai boleh duk hafal die tagline agi...Punye setianye dengan Fireflyz.

Ok berbalik pada citer asal..aku duk tepi tingkap...tengah2 aku mngomel hari sangat panas..tibe2 la ade suara garau yang menyampuk." a'ah, memang panas pun kan?"..aku pun berpaling ke sebelah, rupa-rupanya ada mamat muka sebijik Adiputra yang menyampuk. Wah!! heavennye dapat duduk sebelah die( walaupun tak dapat duduk sebelah Adiputra yang sebenar)..Dia ok la not bad, peramah, macho, hensem, gentleman....wah suka sangat2!! Nak tau kenapa saya kata gentlemen??nak dengar tak?? sebab masa flight tu dah sampai KL..die yang tolong turunkan bag saya dari kabin, bukan nye pramugari..itu yang special nye..

Ok itu jelah nak citer, sat agi aku ade exam paper BI kul 2.15 kang..Wish me luck!!

Kalau la Adi Putra betul duduk sebelah aku, tak tahu la macam mane reaksi aku...boleh pengsan kot..haha( just joking) teehee!!
sangat macho!!
p/s: sangat suka Adi Putra...

No comments:

Post a Comment