CommentLover.Com
Sweet Comment @ CommentLover.

Thursday, April 21, 2011

Lu Bikin Gua Panas!!

Maaf ini entri gua dalam kepanasan..harap2 tak da sapa2 yang terasa dengan entri gua yang kali ni..mintak jangan banned..harap maaf..

Patut la lu remove gua dari friend kat Fb...Lu tak nak gua tau lu punye aktiviti..
Lu ingat lu tu bagus sangat la....kalau dah mulut macam longkang, boleh jalan lu ngan lu punye 'barang'..

Dulu bila gua mintak something, bapak kedekut taik hidung masin...
bila lu ngan lu 'barang' baru lu...sedikit banyak lu boleh habiskan duit lu..
"a'ah gua punye duit suka hati la gua nak wat apa"...(ada suara2)
kalau dah mulut macam longkang, lu manis- manis pun tetap macam longkang la bai!!!

patut la sombong semacam dengan gua sekarang, lu punye "barang" baru..wak lu!!!
bape lu bayar untuk 'barang' tu bai...??!!
Lu lngat lu remove gua dari fb sebab nak wat aktiviti lu ngan ' barang' lu..ada aku kisah ke??!

Boleh jalan la Lu dari hidup gua..muka macam taik kena penyet...bajet bagus la?? boleh jalan la!!

p/s: post ni adalah untuk melepaskan perasaan sahaja...jangan melibatkan sapa- sapa...terima kasih

No comments:

Post a Comment