CommentLover.Com
Sweet Comment @ CommentLover.

Thursday, November 10, 2011

Rahsia disebalik Anda dan Bantal

Assalamualaikum...

tahukah anda, anda mempunyai relationship dengan bantal terutama ketika anda tidur....tapi jangan la duk post kat fb yang "anda in relationship with 'bantal'"..huhuhu
Mari kita singkap serba sedikit rahsia antara hubungan anda dengan bantal -------->
baby ni tamak..tak sepadan dengan bantal..huhu


1)Memeluk Bantal Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni.Penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri,sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya.Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsusemata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn orangramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapaicita2. Mereka tdk suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.

p/s: kepada yang tidur tanpa bantal tu kesiannya lah...g la beli bantal satu kat kedai nuh..bukannya mahal sangat..huhuhu


2 comments:

  1. alin tidur dgn banyak bantal.tapi alin tidur xletak kepala atas bantal.macam mane?hi3

    ReplyDelete
  2. Smela tu ngn kes no 2 tu..hehe..tp trlbih yakin kot.sbb x nk tidur ngn bantal..haha

    ReplyDelete