CommentLover.Com
Sweet Comment @ CommentLover.

Monday, December 13, 2010

alamak!! ular nyorok dalam mesin basuh

hai..ular..ular..
Engko pun pandai nak main nyorok2 ek...
malah ko lebih hebat dari yang ku sangka kan...

nak jadi cerita pagi ni, mase mak aku nak amik kain dalam tempat spin..tibe2 mak aku dengar bunyi "HISS!!"..banyak kali pulak tu..
haih x bleh jadi ni, mak aku pun panggil aku ngan abang aku..
bile kitorang ketuk2 mesin basuh tu ada lagi bunyi "HISS!"..( kitorang syak si die duk di bawah mesin)
kitorang pun call jiran sebelah....then jiran pun panggil bomba..
sementara tunggu bomba datang...kitorang pun wat persediaan dengan garam kasar, belerang, air panas...(takut2 tibe2 die kluar ke)
habih 1 bilik air kitorang tabur belerang..

10 minit kemudian, bomba pun sampai..
mereka pun mendengar bunyi "HISS!" mase cube mendekati mesin tu..
akhirnye mereka ambil keputusan membawa mesin tu ke luar rumah..
setelah hampir sejam mereka jahanamkan kerjakan mesin basuh tu...mereka pun hampir putus asa...( manalah ko duduk wahai si ular)
gambar hiasan
last2 rupe2nye die duduk kat panel mesin tu...(strategik betul tempat die nyorok)
akhirnye bomba berjaya menumpaskan menangkap ular itu..
boleh tahan jugak besarnya adalah dalam 4 jari dan panjang nye dalam 3 kaki..
akhirnye boleh la kitorang sume menarik nafas lega...
tetapi 1 je aku tak puas hati..habih jahanam mesin basuh aku si bomba ni kerjakan...alamat kena
beli mesin basuh baru la(haih...duit..duit)
Ular..ular..selama ni ko meneman aku membasuh kain rupenye..huhu
gambar hiasan

No comments:

Post a Comment