CommentLover.Com
Sweet Comment @ CommentLover.

Monday, December 20, 2010

yay!! washing machine baru ku

Ingat tak entry yang lepas-lepas ada yang aku citer pasal ada ular nyorok dalam mesin basuh aku
ingat tak yang aku citer gara-gara bomba punya pasal...abih mesin basuh aku jahanam..kuang asam punye bomba..patut korang yang kena ganti rugi...pasal korang abih jahanam mesin basuh aku..eh? ke ular yang kene ganti rugi..eh ngarut je aku ni..hahaha 
disebabkan mesin basuh dah rosak...terpaksa seminggu berhempas pulas basuh kain pakai tangan..penat taw..
macam zaman2 dlu plak rasanye kena basuh kain pakai tangan..hehe
ari jumaat ari tu abah aku decide nak beli mesin basuh baru...mesin basuh baru ni jauh lebih elok berbanding yang lame...mane tak nye beli yang auto terus..senang keje..
dulu pakai yang semi-auto selalu kena pantau air..kalau terlupa tutup alamat melambung la bil air.. 
nak tengok mesin basuh aku dah bertukar( macam transformers plak)


tengokla mesin yang lama tu dah naik kulat dah..tapi apa2 pun die dah banyak berjasa kat kitorang maklum la dah 5 tahun die berkhidmat untuk kitorang..dengan ular- ular sekali die bagi khidmat..khidmat tempat tinggal..
harap2 mesin basuh baru ni lebih lama berkhidmat ngan kitorang.

No comments:

Post a Comment