CommentLover.Com
Sweet Comment @ CommentLover.

Thursday, December 9, 2010

memalukan btul..

Adalah Farah nak citer sikit kat sini...
hari mmg berlaku perkara memalukan betul...tak taw nak cakap macam mane..

Hari ni aku kena jalankan rawatan fisioterapi dekat hospital..
nak taw sebab ape..?
sebab cuti ni x taw nasib malang ape yang menimpa menyebabkan aku sakit kat tulang ekor dengan kata nama lain sakit tulang tongkeng(bab kata org tua2)
kalau nama scientific sikit iaitu coccyx pain

coccyx pain ni sangat la sakit..nak duduk pun x boley taw...
nak citer panjang pasal coccyx pain ni nnt wat entry lain..

ni nak citer pasal gi wat rawatan fisioterapi petang tadi...

yang handle rawatan aku ni adalah sorang budak praktikal(girl ok) under jagaan adalah sorang staf tu(yg ni laki)..
disebabkan die praktikal, everything yang die observe sume kena report kat orang atas die tu..
aku ni dijadikan salah satu patient observe die la..
disebabkan die observe sume....aku telah disuruh untuk buka baju(nasib baik baju je)
klu ngan seluar2 mati aku!!
tapi mase die suruh bukak tu ( Ya Allah, hanya tuhan je betapa malunye aku)
tapi nak x nak terpaksa la bukak jgak...(hish! malunye)
lepas dah observe sume, aku cepat2 pakai baju sume..
then dak tu report la sume kat orang jagaan die tu..( aku ade dengar mase tu)

si mamat staf tu pun cakap: saya x dpat nak bayangkan la ape yang awak observe,
kalau saya observe sendiri baru boleh,
kalau saya yang tengok bleh??

giler ape!!( trus muka aku rase panas macam kena simbah minyak cap Kapak je)
betapa malunya aku, die cakap depan2 ngan aku masa tu..
aku rase muka aku dah merah macam ape dah...

terus aku terdiam, then x bagi respon ape2
nasib baik die faham..
mmg memalukan sungguh!
pengalaman x dapat dilupakan


No comments:

Post a Comment