CommentLover.Com
Sweet Comment @ CommentLover.

Saturday, May 21, 2011

Miss Nadya Buat Giveaway Kali Pertama

Assalamualaikum

kali ini miss nadya kita buat kali pertamanya wwat giveaway..how nice miss nadya. luv u !!
dan buat pengetahuan miss nadya ini juga kali pertama saya menyertai giveaway..haha
Memandang miss nadya nak kita bercerita berkenaan dengan story birthday kita.

So, saya dengan berbangga hati nya ingin berkongsi peristiwa ketika saya menyambut birthday.
Storynya bermula begini, waktu ini saya baru lagi berumur 13 tahun atau dalam kata lain form 1.
Masa pagi birthday saya, as usual la buat macam biasa. Pergi sekolah, belajar dan semua dan cuma yang saya pelik kenapa semua bersikap dingin dengan saya. Bila saya tanya, jawab sepatah je. Saya pun anggap maybe 'ehem2 kot atau dalam kata lain ABC( Allah Bagi Cuti)hehe.. tapi takkanlah dengan member2 laki pun macam tu.

So sampailah time rehat, semua macam tak nak kawan saya. Saya ingat nak pergilah rehat sorang2. Tiba- tiba member2 ni, macam nak melambat-lambatkan saya. Tiba- tiba macam nak cari gaduh dengan saya. Saya dah naik risau, rasa macam nak nangis. Tiba- tiba ada seorang member laki tu, bawak keluar kek coklat dari dalam almari kelas kitorang siap dengan ada lilin sekali..Diorang semua wish HAPPY BIRTHDAY!!Siap menyanyi sekali.

 Wah!! terharunya, rasa macam lagi nak menangis je sebab terharu. Member semua dah plan nak kenakan saya. Kitorang makan kek sama2 dalam kelas. Last- last habiskan masa rehat dalam kelas je.
Itulah pengalaman sambut birthday saya paling best la.

Hope, sesiapa yang baca ini. Terhibur dengan story lama saya ini.
And last sekali harap yang dah baca ini sudi join giveaway ini, rasa tak rugi pun kalau join. Boleh bagi support kat miss nadya kita ini!! :-)

1 comment: